Zawody narciarskie

Licencjonowana Szkoła Narciarska PASJA oferuje kompleksową organizację zawodów narciarskich w profesjonalnym wydaniu.

Dokładamy wszelkich starań, by uczestnicy poczuli się jak na zawodach Pucharu Świata! Korzystamy z atestowanego  sprzętu renomowanych marek do zabezpieczenia i wytyczenia trasy zjazdowej oraz elektronicznego pomiaru czasu lub prędkości.

Nasz zespół instruktorów i trenerów z wieloletnim doświadczeniem  jest przygotowany do tego, aby specjalnie dla Państwa zorganizować profesjonalne zawody narciarskie na dowolnie wyznaczonym kompleksie narciarskim. Polecamy sprawdzone, zawsze świetnie przygotowane, szerokie i bezpieczne stoki stacji Jurgów. Jesteśmy jednak otwarci na wszelkie sugestie z Państwa strony.

ZAPEWNIAMY

  • Wynajęcie stoku lub jego części na wyłączność grupy
  • Przygotowanie biura zawodów
  • Numery startowe
  • Ustawienie slalomu
  • Zabezpieczenie trasy, włącznie z metą, wg przyjętych standardów bezpieczeństwa
  • Obsługę sędziowską
  • Obsługę techniczną i dbanie o stan trasy przejazdu
  • Elektroniczny pomiar czasu
  • Ustawienie i aktualizowanie na bieżąco tablicy wyników
  • Nagłośnienie i prowadzenie zawodów przez spikera
  • Uroczyste rozdanie nagród
  • Wypożyczenie i serwis sprzętu
  • Testy najnowszego sprzętu renomowanych firm

Cena oraz forma zawodów jest ustalana indywidualnie i dopasowana do potrzeb zamawiającego.

SLALOM GIGANT

W slalomie Gigancie, podobnie jak w tradycyjnym slalomie, to bramki wyznaczają kierunek jazdy, są one jednak umieszczone dalej od siebie i w mniejszej liczbie. W ten sposób narciarz może poruszać się szybciej niż w tradycyjnym slalomie, pokonując przy tym większą odległość. W przeciwieństwie do slalomu posiada on również płaskie odcinki do szybowania.

Bramki w slalomie Gigancie składają się z dwóch podwójnych słupków połączonych plastikowymi paskami. Są one elastyczne i lżej zakotwiczone w śniegu niż w slalomie. Slalom Gigant jest również odbywa się w dwóch zjazdach, czasy są następnie dodawane do siebie.

Zawody w tej konkurencji rozgrywane są w jednym dniu, w dwóch przejazdach na dwóch różnych trasach (inne ustawienie bramek). Kolejność startu w pierwszym przejeździe w zawodach FIS ustalana jest na podstawie punktowych list klasyfikacyjnych FIS, a w drugim przejeździe – według czasów uzyskanych w pierwszym przejeździe, w kolejności odwrotnej do zajmowanych miejsc.. W zawodach amatorskich często rozgrywa się tylko jeden przejazd. Bramki muszą być ustawione na co najmniej godzinę przed startem. Zawodnicy mają prawo zapoznać się z trasą podchodząc na nartach lub wolno ześlizgując się wzdłuż trasy. Pod karą dyskwalifikacji nie wolno przejeżdżać przez bramki ani ćwiczyć skrętów równoległych. Przy oglądaniu trasy zawodnicy muszą mieć przypięte numery startowe oraz posiadać kask narciarski.

 

POMIAR PRĘDKOŚCI

Odcinkowy pomiar prędkości  to konkurencja szybkościowa polegająca na zjeździe na wprost wzdłuż linii spadku stoku. Podczas zjazdu na wyznaczonym odcinku stoku dokonywany jest pomiar prędkości.

Konkurencja ta oswaja narciarza z szybką jazdą na przysłowiową „krechę”, podnosi poziom adrenaliny i pozwala na przełamanie bariery spowodowane lekiem przed duża prędkością.

 

Formularz kontaktowy